Retour producten

U kunt binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling uw retour (op eigen kosten) retour sturen naar het onderstaande adres. Meld het retour wel altijd vooraf aan door een email te sturen voor supplementen naar info@aj-nutrition.nl en voor sportswear naar info@aj-sportswear.nl (hier ontvangt u geen reactie op, u kunt uw retour hierna gelijk retour sturen). Vergeet niet de pakbon bij het retour toe te voegen.

Wanneer u uw retour opstuurt, bewaar dan altijd het PostNL Track & Trace bonnetje totdat het retour verwerkt is (wij adviseren ook om retouren verzekerd naar ons retour te zenden. Dit om te voorkomen dat het pakketje zoek raakt bij PostNL waarna wij deze ook niet kunnen uitbetalen).
– Retouren worden alleen geaccepteerd binnen het wettelijke retourtermijn van 14 dagen.
– De seal niet verbroken is of de verpakking niet opengemaakt is.
– Het product binnen de fabrieksgarantietermijn defect is gegaan
– De houdbaarheidsdatum nog niet verstreken is
– Indien mogelijk het artikel in de originele verpakking
– Het verzendrisico en de kosten van het retourneren zijn voor de koper.
– Onvoldoende / niet gefrankeerde retourzendingen worden door ons niet aangenomen.
– Product- en/of leverfouten dienen binnen 3 dagen na levering met omschrijving aan ons gemeld te worden.
– Producten met een beperkte houdbaarheidsdatum (vermelding op de productpagina) kunnen niet geretourneerd worden.

Op bovenstaande voorwaarden worden GEEN uitzonderingen gemaakt. Let goed op: wanneer u een item beschadigd of buiten de retourtermijn alsnog terugstuurt, dan kunnen wij deze niet verwerken en niet over gaan op terugbetaling.

Algemene garantie
Aesthetic Journey stelt zijn producten met de grootste zorg samen. Toch kan het soms voorkomen dat er iets mankeert aan een artikel. Als een artikel dat ten tijde van de levering niet voldoet aan de eigenschappen die de klant op grond van de Algemene Voorwaarden mag verwachten, kan de klant gebruikmaken van de garantie. Wij willen u verzoeken om bij het ontdekken van het gebrek tijdig een klacht in te dienen (Product- en/of leverfouten dienen binnen 3 dagen na levering met omschrijven aan ons gemeld te worden) De garantie geldt tot 3 maanden na aankoop en is enkel geldig met betalingsbewijs. Er zijn enkele verschijnselen welke Aesthetic Journey niet kan behandelen. Tot deze categorie behoren klachten over:
– Beschadiging van het product door een onjuist of te intensief gebruik
– Het afgeven van voeringen door transpiratie
– Kapotte ritsen / studs & knopen
– Beschadiging door het wassen van de kleding op elke manier

Alle mankementen die hierboven niet worden omschreven, nemen wij in behandeling. Er wordt allereerst bepaald of het artikel gerepareerd kan worden. Indien dit niet mogelijk is bieden wij een alternatieve oplossing. Voor eventuele vragen aangaande ons garantiebeleid kunt u een email te sturen voor supplementen naar info@aj-nutrition.nl en voor sportswear naar info@aj-sportswear.nl

Retour adres: Contrabasweg 54, 4462 MJ, Goes

Meest gestelde vragen

Kan ik een product ruilen?
Ja, dat is mogelijk

Wanneer staat het aankoopbedrag weer op mijn rekening?
Het aankoopbedrag wordt binnen enkele werkdagen teruggestort op uw rekening nadat wij het retour hebben verwerkt. Het geld wordt teruggestort met dezelfde betaalmiddel dat u tijdens het plaatsen van de bestelling gebruikt hebt. Mocht de automatische terugbetaling niet binnen 7 werkdagen plaatsvinden, dan verzoeken wij u om contact op te nemen.

Kan ik artikelen van een bepaalde bestelling op twee verschillende tijdstippen retourneren of ruilen
Wij verzoeken u om alle retourartikelen van één bepaalde bestelling gelijktijdig retour te sturen. Zorg er dus voor dat u zeker bent van uw retour alvorens u de retour opstuurt. Als u uw retourpakket nog niet hebt weggebracht en u zou graag nog een extra artikel retourneren, contacteer dan zo snel mogelijk onze klantenservice.

Aan welke voorwaarden moet de retour voldoen?
Alle te retourneren producten (artikelen, verpakkingen) dienen perfect intact te worden teruggestuurd. Na ontvangst van een retourzending, onderzoekt Aesthetic Journey de perfecte staat van de geretourneerde artikelen. Terugbetaling kan niet plaatsvinden als de geretourneerde producten door de klant zichtbaar gebruikt en/of beschadigd zijn en deze beschadigingen verkoop van de producten onmogelijk maakt. Als de retour geweigerd wordt door Aesthetic Journey, dan worden de producten teruggestuurd naar de klant op kosten van Aeshetic Journey. De klant kan in dit geval geen recht uitoefenen op terugbetaling, tenzij het product non-conform blijkt te zijn.  Als Aesthetic Journey een retourpakket ontvangt waarvan de inhoud niet voldoet aan de hierboven vernoemde voorwaarden, dan kan Aesthetic Journey de klant factureren voor de reparatiekosten.

Als we een retourzending in ontvangst nemen, waarvan de inhoud niet voldoet aan de hierboven vernoemde voorwaarden en als de klant daarbij geprofiteerd heeft van een voortijdige terugbetaling, behoudt Aesthetic Journey  zich het recht om het desbetreffende bedrag te vorderen op de klant. Voor meer informatie hierover verwijzen wij u graag naar onze Algemene Voorwaarden.

Hoeveel dagen heb ik om mijn order te retourneren?
Is het artikel niet volgens uw verwachting? Of hebt u per ongeluk het verkeerde artikel besteld? Dat is geen enkel probleem. U hebt het recht om binnen 14 dagen een product of order te retourneren.

Wat is mijn herroepingsrecht?
U hebt het recht om binnen 14 dagen, zonder opgaaf van reden de overeenkomst te herroepen.
De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop het artikel in uw bezit is. Hiermee bedoelen we wanneer het pakket door u of door uw aangewezen derde in ontvangst is genomen. Als u de overeenkomst herroept, ontvang u alle betalingen die u tot op dat moment hebt gedaan, exclusief de verzendkosten onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij de herroepingsmededeling hebben ontvangen.
Wij betalen terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee de transactie oorspronkelijk is verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; er worden in ieder geval geen kosten in rekening gebracht voor de terugbetaling. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of totdat u hebt aangetoond dat de goederen zijn teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Na herroeping moet u de goederen zo snel mogelijk, en binnen 14 dagen aan ons terugzenden of overhandigen. U bent op tijd als de goederen zijn teruggestuurd voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor je eigen rekening. Daarnaast bent u alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen, die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. Deze waardevermindering mogen wij in dat geval verrekenen met het terug te storten bedrag.